6. marec 2012

PREDSTAVLJAMO UČITELJICO PODALJŠANEGA BIVANJA MATEJO VOLK

"Želela sem postati učiteljica"

Na naši šoli imajo to šolsko leto učenci v podaljšanem bivanju novo učiteljico, Matejo Volk, ki sem jo prosila za pogovor.

- Kako se počutite na naši šoli?

"Zelo dobro. Rada prihajam v službo."

- Kaj ste zmeraj želeli postati? Vam je to tudi uspelo?

"Učiteljica. Da, uspelo mi je :-)."

- Ali radi delate z otroki? Kako to, da ste izbrali ta poklic?

"Zelo rada delam z otroki, zato sem se odločila za ta poklic."

V: Kako to da ste
se odločili za vaš poklic?
O: Predvsem, ker
rada delam z otroki.

- Kako pomirite otroke, kadar so nemirni?

"S štetjem, manjše pa s prepevanjem."

- Boste svoj poklic opravljali do upokojitve ali boste izbrali kaj drugega?

"Ne vem, mogoče me kdaj odnese na drugo pot."

- Kaj počnete v prostem času? Kakšne hobije imate?

"Moji hobiji so pohodništvo, plavanje, tek in smučanje."

Spraševala: Maša Žrlič, 8. razred

1 komentar:

  1. Sploh ne dvomim, da je že od nekdaj želela biti učiteljica. To se vidi. :)

    OdgovoriIzbriši