22. januar 2012

PREDSTAVLJAMO UČITELJA BRANKA KOŠARJA

Intervju z učiteljem Brankom Košarjem
"V meni je pozitivnost"
Učitelj, ki nas poučuje tehniko, ima zanimive hobije in ni črnogled

Kako to, da ste se odločili za poklic učitelja?


"Včasih je to pri kom splet naključij, zase pa menim, da je nekaj v meni, ker želim predajati znanje mlajšim generacijam."

Zakaj prav naravoslovni predmeti?


"Ker me preprosto zanima vse, kar je povezano z matematiko, fiziko, kemijo in logiko ter naravo."

Ali ste od zmeraj želeli postati učitelj ali ste želeli biti kaj drugega? Če da - kaj?


"Ja, želja po poučevanju oziroma poklic učitelja mi je bil zmeraj všeč."

Vas poklic učitelja veseli?


"Ja, z veseljem opravljam to poslanstvo."

Ste radi hodili v šolo?


"Najbrž, kar. (smeh)"

Vam je naša šola všeč?


"Je, zelo lepo so me sprejeli tako učitelji kot učenci."

Videti ste pozitivna oseba, mislimo prav?


"Ja, pozitivnost je v meni, ja. Za vsak problem predvidevam, da obstaja rešitev, zato nisem črnogled."

Na koliko šolah delate?


"(smeh) Pravim si kar ''potujoči učitelj'', saj delam kar na štirih šola in včasih tudi pomagam pri izobraževanju za odrasle (študij ob delu); tam poučujem matematiko in fiziko.
Sicer poučujem šah na OŠ Leskovec pri Krškem, na OŠ Raka poučujem tehniko, prav tako na vaši šoli, na OŠ Cerklje ob Krki pa poučujem matematiko."

Ali strogo gledate na učence?


"Ja, (smeh) na nek način ja, vendar ne, da bi se učili na pamet, ampak da bi učenci znali iskali informacije sami in bili samostojni - da bi znali smiselno povezovati stvari."

In na koncu, kakšni so vaši hobiji?


"Igram harmoniko, namizni tenis, košarko, blizu mi je tudi raziskovanje v zdravilstvu in mejni znanosti."

Hvala za vaše odgovore!

Intervjuvali: Samanta Škofljanc in Mateja Zobarič

2 komentarja:

  1. Opa, opazila sem, da spreminjate ozadje na spletniku z vsakim novim intervjujem :)Super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da ti je všeč ... Malo se pač igram - to mi je v veselje :-)
    Lp!

    OdgovoriIzbriši