14. januar 2012

PREDSTAVLJAMO UČITELJICO VESNO BABNIK

Intervju z Vesno Babnik, učiteljico kemije

"Na šoli mi je všeč klima, ob šoli pa kozolec"

Povedali smo že, da imamo s tem šolskim letom nekaj novih učiteljev, ki jih želimo podrobneje spoznati, zato sva prosili za pogovor učiteljico, ki je pri nas enkrat tedensko, saj sicer poučuje v Brežicah.

Kako to, da ste se odločili za poklic učitelja?

»Že v osnovni šoli sem bila »učiteljica« nekaj let mlajšima sestrici in bratcu. Mislim, da je to bilo tisto, kar me je usmerilo v pedagoški poklic. Pred odločitvijo sem razmišljala tudi o znanstvenem delu na naravoslovnem področju, a se mi je takrat zdelo delo znanstvenika premalo dinamično.«

Zakaj prav naravoslovni predmeti?


»Ker so mi bili od nekdaj všeč. Rada sem obiskovala ure geografije, biologije, kemije in matematike. Poleg rednega pouka sem obiskovala tudi dodatni pouk pri vseh naravoslovnih predmetih.«

Ste kdaj razmišljali tudi o kakšnem drugem poklicu?


»Želela sem postati tudi poklicna fotografinja, da bi lahko potovala po svetu. A takrat v Sloveniji še ni bilo te možnosti.«

Vas poklic učiteljice veseli?


»Izbrani poklic me veseli. Zadovoljna sem, ko vidim, da učenci usvajate nova znanja in ko jih uporabljate tudi izven šolskih zidov.«

Vam je všeč naša šola?


»Da, všeč mi je.«

Kaj vam najbolj ugaja pri nas?


»Na šoli? Šolska klima. Ob šoli? Kozolec topler.«

Kaj vam pa ni všeč?


»Mogoče to, da ste učenci pri pouku premalo odprti.«

Bi kaj spremenili?


»Želim si več vaših vprašanj, predlogov in mnenj o posameznih temah v okviru pouka ali širše. Upam, da vas bo spletnik Naravoslovec spodbudil k temu.«

Ali strogo gledate na učence - strogo ocenjujete?


»Na to vprašanje boste znali učenci sami najbolje odgovoriti. Pri ocenjevanju želim biti predvsem poštena do vseh. Iščem vaše znanje, zato se mi ne zdi, da sem stroga. Stroga pa sem glede discipline in reda, ker je dopuščanje nereda v učilnici nepošteno do vedoželjnih učencev.«

Na koliko šolah delate?


»Poučujem na dveh osnovnih šolah – v Brežicah in pri vas.«

Katere predmete poučujete?


»Na vaši šoli poučujem kemijo, v Brežicah pa naravoslovje in biologijo.«

Ali mislite, da smo vas učenci Osnovne šole Velika Dolina dobro sprejeli?


»Počutim se prijetno, torej ste me dobro sprejeli.«

Katere hobije imate?


»Fotografiranje, pohodništvo, nordijska hoja, branje knjig in ustvarjanje v izobraževalno komunikacijski tehnologiji. In še kaj bi se našlo.«

Ste pozitivna oseba?


»Dosedanji sodelavci in učenci so me imeli za tako. Tudi sama mislim, da sem.«

Kaj bi za konec priporočali bralcem?


»Želim, da bi vsi, tako učenci, starši in učitelji, sodelovali v vaše dobro. Rezultat tega bo uspešen prehod na višji nivo izobraževanja, za kar se vsi trudimo in zaradi česar sem postala učiteljica.«

Hvala za vaše odgovore.

Samanta Škofljanc in Mateja Zobarič

3 komentarji:

  1. Ja, taka je naša Vesna

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesna ...., zelo pozitivna oseba. Vsakič, ko se vidiva, mi polepša dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši