4. januar 2012

ŠOLSKI CAJTNG - INTERVJU Z BISERKO ČANČER

Z letošnjim šolskim letom imamo na naši šoli nekaj novo zaposlenih. Ker jih še ne poznamo dobro, smo se odločili, da jih podrobneje spoznamo. Najprej smo zastavili nekaj vprašanj svetovalni delavki Biserki Čančer.




Intervju z gospo Biserko Čančer




»Vi imate tako »šulmajstrsko«, resno faco …«




Gospa Biserka Čančer od 12. septembra 2011 dela na naši šoli kot svetovalna delavka. Želimo jo podrobneje spoznati, zato sva potrkali na vrata njene pisarne





Gospa Čančer, kako se počutite na naši šoli?





"Zelo dobro se počutim v tem okolju, zelo lepo mi je delati kot svetovalna delavka."




Kdaj ste se odločili za svoj poklic?


"Za poklic svetovalne delavke se nisem odločila čisto sama, pač pa mi je to pot pokazala profesorica kemije v gimnaziji. Nato sem ugotovila, kaj želim delati."




Vas je zanimal oz. veselil še kakšen drug poklic?


"Ja, želela sem biti socialna delavka v zaporu. (smeh)"





Koliko let že opravljate svoj poklic?


"V šoli delam že 20 let. Vendar nisem bila vsa leta svetovalna delavka."






V času, ko ste se šolali oz. ko ste bili v naših letih, je bilo šolstvo drugačno. Menite, da današnjim otrokom odrasli preveč dovolijo?


"Ne bi rekla, da šola in odrasli otrokom preveč dopuščajo. Mislim, da gre za drugačen način dopuščanja, za drug način vzgoje, ki je včasih za otroke lažji, ker so pravila in zahteve jasne in določene. Toda v današnjem času so meje teh pravil večkrat zabrisane. Veliko je različnih informacij z vseh strani in težko je najti oz. ločiti, kaj je prav in kaj ne."




Svetujete samo mladini ali se najde tudi kakšen odrasli?


"Svetujem mladini in tudi staršem. Slednji velikokrat pridejo s svojimi problemi do mene tudi zunaj šole."



Imate kakšno anekdoto, ki nama jo lahko zaupate?
"(Smeh) Zaupala vama bom anekdoto glede mojega poklica. Moji starši so želeli, da bi delala na banki. V šoli sem imela visoke ocene in v 3. letniku smo se pri uri kemije pogovarjali, kdo bo šel kam naprej. Vsi so dejali, da bodo šli za učitelje in podobno. Jaz pa sem rekla, da bom socialna delavka v zaporu, saj sem rada delala z ljudmi. Profesorica kemije me je pogledala in dejala: »Za to vas je pa škoda, vi imate »šulmajstrsko«, tako resno faco, morate iti v šolo.«



Nato sem se ves čas ogledovala v ogledalu, če imam res tak izraz. In končala sem študij socialne pedagogike, v zaporu pa ne."


Če bi se morali spet odločiti za kakšen poklic, katerega bi izbrali?
"Ponovno bi izbrala svetovalno delo."



Kaj pa, če bi morali izbirati med letnimi časi? Katerega bi izbrali kot najljubšega?


"Najraje imam pozno poletje, ki se že nagiba proti jeseni. Takrat si vzamem največ časa zase in dovolj dolgi dnevi so."


Kaj radi počnete v prostem času?
"Zelo rada berem, včasih tudi tečem, hodim na telovadbo, veliko se učim (smeh). V takšen »off« čas mi pa najbolj pomaga nakupovanje. Ko sem žalostna, nakupujem nogavice."




Bi povedali še kaj za konec, bi kaj svetovali mladini?



"Svetujem vam, da bodite optimistični, glejte na svet oziroma na stvari okoli sebe z dobre plati. Nikoli ni nič tako slabo, da se ne bi v tem našla niti ena dobra stvar!"


Katja Fakin, Tjaša Žrlič

4 komentarji:

  1. vsako leto je zelo zanimiv.In komaj čakam da izide nov šolski cajtng.

    OdgovoriIzbriši
  2. Komaj čakam da izide novi izvod šolskih cajting.Vsako leto je bol zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam,da bomo kmalu prebrali še kakšen intervju. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da je gospa Biserka Čančer pozitivna oseba, kar mi je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši